Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Magali G.
Très. BOn bobun !
Hodnotil uživatel Dylan D.
Hodnotil uživatel Nasrallah O.
Accueil souriant, professionnel et serviable. Bo bun et Pat Thai très bonnes. Je vous conseille ce restaurant. A bientôt
Hodnotil uživatel Claire R.
Hodnotil uživatel Karine M.
Peu de tables mais vite occupées pendant le service ! L’accueil est chaleureux, le service rapide et les plats thaïlandais sont vraiment délicieux.
Hodnotil uživatel béatrice B.
Hodnotil uživatel Clémence B.
Hodnotil uživatel Elias T.
Hodnotil uživatel Sara L.
Hodnotil uživatel Nathanaëlle G.